Kasper Spiro van Easygenerator over internationaal doorbreken met je SaaS product

In deze podcast neemt Kasper Spiro je mee in zijn SaaS onderneming Easygenerator en zijn eigen persoonlijke groeicurve. Easygenerator werd opgericht in 2013 en heeft aansprekende klanten:​​ Walmart, Unilever, T-mobile, Danone en veel andere grote organisaties. Wat is het geheim, en hoe is hij erin geslaagd om door te breken in de Verenigde Staten? Met ruim 80% van de omzet buiten Nederland moet er een geheim recept zijn.​​

Kasper​ vertelt hoe hij in enkele jaren het bedrijf heeft opgebouwd, hoe hij het voor elkaar krijgt dat er een goede bedrijfscultuur heerst ondanks dat de medewerkers in verschillende landen werken en hoe hij met één marketing en sales-locatie toch de hele wereld bediend.

Een zeer leerzame podcast, maar ja, je verwacht natuurlijk niet anders van een SaaS Baas die eLearning specialist is en organisaties helpt met het verbeteren van processen.

Website Easygenerator: https://www.easygenerator.com/

Website Nordhaven: https://nordhaven.io/

Website SaaS Bazen: saasbazen.nl/

 

Ben je zelf een SaaS Baas? Meld je aan bij de SaaS Bazen Community: community.saasbazen.nl/