54 | De bouw van een platform voor campagnes, content en data – Peter van der Schaar, Basedriver

Vandaag praat ik met Peter van der Schaar. Hij heeft – net als veel – andere podcast gasten een achtergrond in een agency. Vanuit die agency werkte hij voor onder andere KPN, en zij kwamen met een verzoek rondom email marketing. Een verzoek waar veel agency owners misschien op zouden reageren met het antwoord: daar gaan we een tool voor zoeken. Peter dacht meteen aan het zelf bouwen van een tool, omdat ze maatwerk applicaties maakten. Toen hij zich verdiepte in het vraagstuk kwam hij tot het inzicht dat de bestaande e-mail marketing tools voor deze use case überhaupt niet handig waren. Hij bedacht een nieuwe manier om e-mail marketing te organiseren en bouwde de tool. Als snel bleek de meerwaarde en hij zette het vervolgens als Saas product op de markt. In dit gesprek hebben we het over de route die hij heeft afgelegd en deelt hij z’n ideeën omtrent marketing.

Sponsor Leadinfo: www.leadinfo.com/nl/?utm_source=saasbazen
Sponsor Employes: saasbazen.employes.nl/

Website Basedriver: www.basedriver.com/