Account Based Marketing; het thema is al een aantal keren voorbij gekomen in de SaaS Bazen Podcast, maar wat is het precies? En voor welke bedrijven en bij welke situaties is het een geschikte methodiek? In deze aflevering neemt Steven Schroeyens, Head of SaaS bij Webs, je mee in de wereld van Account Based Marketing (ABM). Het is de eerste aflevering in een serie over ABM; vandaag behandelen we de fundamentals, in een aantal komende afleveringen gaan we in op specifieke subthema’s binnen het ABM-domein. Wil je in contact komen met Steven? Stuur hem een connectie verzoek:
LinkedIn Steven Schroeyens: https://www.linkedin.com/in/stevenschroeyens/
Website Webs: www.webs.nl/account-based-marketing-services
Podcast sponsor Leadinfo: https://leadinfo.com/saasbazen
SaaS Bazen Meetup
Wil je meer op de hoogte blijven van ontwikkelingen in de SaaS wereld en zoek je naar een groep trusted advisors? In de SaaS Bazen Meetup krijg je beide: in een tweewekelijkse virtuele Meetup praten Jan Aleman en Johan de Wit je bij over SaaS, krijg je case studies van andere SaaS bedrijven te zien en kun je zelf actief deelnemen aan het gesprek. We behandelen alle thema’s die relevant zijn voor jou als SaaS Baas: funding, sales, internationalisatie, het bouwen van een team, marketing, you name it. Je bent van harte welkom om een gratis proefsessie bij te wonen! saasbazen.nl/saas-bazen-meetup/
Volg SaaS Bazen op LinkedIn: www.linkedin.com/company/saasbazen/
Volg SaaS Bazen op Instagram: www.instagram.com/saasbazen/