Leden spotlight

Pieter Versloot

Welk probleem lossen jullie op en voor wie? 

“Content Marketeers kunnen met Plate content centraal beheren en deze content op een visuele manier inzetten om content experiences te maken en te distribueren naar verschillende kanalen en gesegmenteerde doelgroepen. Bij andere systemen heb je snel een developer nodig of kun je niet echt volwaardig ‘omni-channel’ werken.”

 

Wat is jullie roadmap voor de komende 12 maanden? 

“Die zit barstensvol. Modules als Modular Content, Omnichannel, Personalisation, Analytics, Workflows en Autonomous Channel Management.”

 

Welke technologieën gebruiken jullie voor het bouwen van jullie SaaS product?

“De infrastructuur is AWS, voor de rest GraphQL en we werken met micro-services dus we zijn flexibel.”

 

Hoe zorg je ervoor dat jouw visie voor iedereen in de organisatie duidelijk is?

“Veel uittekenen, veel delen, visueel maken van elke nieuwe functie, multi-disciplinaire teams.”

 

Wat is je meest waardevolle ‘lesson learned’ in je bedrijf?

“Dat geen passie hebt voor wat je doet is het heel lastig om klanten en medewerkers mee te nemen in enthousiasme en dus wat meer te zetten. Dus je kunt maar beter echt plezier hebben in wat je doet want ‘het publiek’ ziet altijd meer dan je denkt. Als je het doet voor geld, aandacht, roem, etc (allemaal zaken die er niet echt toe doen) dan ga je het hoogstwaarschijnlijk niet redden. Dus dan kun je beter een jaar spenderen om te zoeken naar iets wat je echt te gek vindt, dan ligt succes waarschijnlijk veel dichterbij.”

 

Wat is de beste vraag die je ooit gekregen hebt? 

“Zou je jezelf aannemen?”

 

Wat is je favoriete productivity hack?

“Niet iets bewusts.”

 

Wat doe je het liefst om te ontspannen?

“Tijd met m’n zoontje, studeren.”

 

Wat is je favoriete business boek? Waarom dit boek?

“Blue Ocean Strategy of The Cold Start Problem.”

 

Over welk onderwerp zou je meer willen weten? 

“Product Market fit.”

Word ook lid van SaaS Bazen

En krijg toegang tot het grootste netwerk SaaS Bazen.