Webinars

SaaS verkopen via partners

Rick van den Bosch, founder van Channext, deelt zijn aanpak en tips over Channel Sales in de SaaS Bazen Meetup.
We hebben het over do’s en dont’s en Rick deelt welke fout vrijwel elk bedrijf maakt met een partner aanpak.

Bekijk hier onze meetup terug! 

Hoe haal je als SaaS bedrijf geld op bij een investeerder?

Geld ophalen bij een investeerder / VC: hoe doe je dat? In dit webinar hoor je zowel de investeerder (Newion) als een SaaS bedrijf dat meerdere investeringsrondes doorliep (ValueBlue). Kijk mee en kom meer te weten over het fundraising proces! 

Kwalitatieve leads opvolgen als boost voor je salesproces (Leadinfo)

Op 2 maart 2021 gaf Leadinfo in samenwerking met SaaS Bazen een webinar over het opvolgen van leads die je website hebben bezocht. Bekijk hier het webinar, gegeven door Rudolf Casteleijn, partner manager bij Leadinfo.

 

Een SaaS business bouwen naast een agency

In dit webinar deelt Robert Leefmans zijn ervaring met het bouwen van een SaaS business naast een agency.

Robert was co-founder van Mangrove, een van de eerste digital agencies van Nederland en is nu co-founder van Notificare, een SaaS scale-up. Een aantal jaren werkte hij gelijktijdig aan beide businesses, om uiteindelijk vol overtuiging te kiezen voor volledige focus op Notificare. Wat leerde hij tijdens deze reis en welk advies heeft hij voor agency founders die een SaaS business willen bouwen naast hun agency?

 

Integraties als groeiversneller voor je SaaS business

In dit webinar vertelt Niko Nelissen hoe je integraties kunt inzetten als groeiversneller voor jouw business. Als founder van Blendr.io (acquired by Qlik) weet hij als geen ander hoe je integraties efficiënt kunt opzetten en in dit webinar deelt hij zijn tips en ervaringen. 

Van founder-led sales naar het bouwen van een sales team

In dit webinar vertelt Maurice Neuféglise van RedFoXBlue hoe je als SaaS Baas een salesorganisatie bouwt. Welke processen moet je inrichten, welke doelen stel je, hoe bouw je het proces op volgens de customer journey?