SaaS Bazen Podcast

Alle afleveringen

135 – De marketing- en sales strategie van TimeChimp – Fred Al

Welke marketingkanalen hebben de meeste ROI voor TimeChimp? Hoe gaat het sales team van TimeChimp om met de verschillen tussen no touch en high touch prospects? Wat hebben de founders geleerd van het werken met OKRs? In de nieuwste aflevering van de SaaS Bazen Podcast...

134 – De marketingstrategie van CM.com – met CMO Mark Appel

Vandaag hoor je Mark Appel, CMO van CM.com. We praten daarom vooral over marketing. En ik zou zeggen: zet je schrap, want Mark heeft veel te delen. Een beursgenoteerd bedrijf, met vorig jaar en omzet van zo’n 240 miljoen euro en een internationale approach is er er...

133 – De impact van AI op SaaS – Remy Gieling

Software is eating the world, but AI is going to eat software, met die quote beginnen we dit gesprek. Remy Gieling is founder van AI.nl en verdiepte zich de afgelopen jaren intensief in AI. Ik was benieuwd naar zijn visie op AI voor SaaS: waarom is hij zo enthousiast...

128 – Rutger Bremer over het verSaaSen en bootstrappen van Momice

Vandaag staat er een heel gave aflevering voor je klaar. Ik word altijd erg blij van ondernemers die heel veel van hun vak weten, en vandaag heb ik zo’n gast: Rutger Bremer, SaaS Baas bij Momice. Enige tijd geleden werd Rutger lid van onze community, en toen ik hem de...

122 – Hoe groei je van vliegend keep naar CEO?

In aflevering 22 was hij ook al te gast: Mark Visser, CEO van hihaho interactive video. De geluidskwaliteit van die aflevering was door omstandigheden erg slecht, en niet verder te verbeteren. Dat was al een reden om nog een keer in gesprek te gaan, maar veel...

115 – Chris Out over Growth Hacking in SaaS

“Je wilt misschien een SaaS business van 10 miljoen, maar wil je wel het gezeik van een SaaS business van 10 miljoen?” Met die nuchtere boodschap/vraag schoof Chris Out bij me aan tafel om deze aflevering voor de SaaS Bazen podcast op te nemen. Chris is auteur en...

111 – De ondernemersdrive van Nick Velten, SaaS Baas bij Fangage

Nick Velten is CEO van Fangage, het SaaS bedrijf waar hij samen met Sam Feldt, ook bekend als DJ, leiding aan geeft. Ze haalden recent zo’n 2 miljoen euro groeigeld op en in deze aflevering vertelt Nick over het fundraising proces. Ook praten we over de work/life...

104 – SaaS awards: nomineer jouw favoriete SaaS professional!

Welke SaaS professional heeft volgens jou een plaats in de spotlights verdiend? Nomineer jouw favoriete sales-, marketing- of customer success leader of professional voor de SaaS Awards, georganiseerd door Nobel Recruitment! In deze aflevering vertelt Johan over de...

100 – Jacco van der Kooij over SaaS in Nederland + SaaS sales Q&A

AFLEVERING 100! En wát een gast om dat mee te vieren: Jacco van der Kooij schuift aan! Met zijn bedrijf Winning by Design draagt hij bij aan het succes van talloze scape-ups en unicorns over de hele wereld. Vrijwel elke SaaS Baas die ik spreek bekijkt zijn rijke...

97 – Trengo founder Patrick Meutzner: persoonlijke groei als basis

Hij is eigenlijk nog maar 3,5 jaar écht full focus bezig met Trengo, maar heeft al ongelofelijke stappen gezet met z’n bedrijf: Patrick Meutzner is co-founder van Trengo en vertelt in onze podcast over het enerverende avontuur. Ik sprak met hem over een ‘blueprint’;...

94 – De unieke visie van Bas van der Veldt van AFAS

Je hebt SaaS Bazen, en je hebt SaaS Bas. En dat is Bas van der Veldt van AFAS. #saasbas, zeg maar. Een opvallende ondernemer, aan het roer van een opvallend bedrijf. Wat er zo opvallend aan is? Luister naar het gesprek en je ontdekt tal van voorbeelden. Ze hebben een...

91 – Zeven vragen om jezelf als SaaS Baas te stellen

Hoe houd jij jezelf scherp? Als podcast host, sparringpartner en klankbord voor veel ondernemers kan ik erg genieten van een goede vraag. Dat is dan ook het onderwerp van deze aflevering: vragen die je jezelf als ondernemer / SaaS Baas kunt stellen. ‘Thought provoking...

89 – ChannelEngine CEO Jorrit Steinz over internationalisatie

Drie jaar geleden zat hij in de zomervakantie in z’n uppie, omdat de paar werknemers die hij had gelijktijdig op vakantie waren. Een jaar later bestond z’n team uit 20 mensen, nog een jaar later waren het 65 mensen en inmiddels is de magische grens van 100 gepasseerd....